Acum este Mar Apr 24, 2018 4:19 pm


Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 4 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Tăiere tablă în cerc
Postare numar:#1  MesajScris: Mie Noi 29, 2017 1:53 pm 
Neconectat
junior

Membru din: Dum Feb 01, 2015 11:24 pm
Mesaje: 37
Salutare! voiam să vă întreb: Cu ce pot să execut o tăiere în cerc la o tablă de 4 mm grosime? Flexul e posibil să o ia drept și să iasă hexagon în loc de cerc, sudura găurește urât și iese mai degrabă ca o roată dințată decât ca un disc rotund... Ar fi o opțiune cu pânza de bomfaier... Ce părere aveți? E posibil? oare ar da rezultate? Merită efortul? Am văzut pe unul pe net care a tăiat bară de oțel de 20 de mm cu bomfaierul...


Raportează acest mesaj
Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
 Subiectul mesajului: Re: Tăiere tablă în cerc
Postare numar:#2  MesajScris: Mie Noi 29, 2017 6:46 pm 
Neconectat
sobar
Avatar utilizator

Membru din: Mar Mar 12, 2013 5:21 pm
Mesaje: 237
Localitate: Iasi
Incearca cu panze fierastrau vertical metal https://www.atelierultau.ro/bosch-t118g ... 12749.html.


Raportează acest mesaj
Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
 Subiectul mesajului: Re: Tăiere tablă în cerc
Postare numar:#3  MesajScris: Mie Noi 29, 2017 7:16 pm 
Neconectat
SUPORT

Membru din: Mie Iul 04, 2012 11:04 am
Mesaje: 2277
Ce flexul mi-a iesit destul de bine, dar era tabla de 2mm, tii panza inclinata la 45 grade si te plimbi cu ea pe cerc, panza subtire de 1mm. Depinde si de diametrul gaurii, cu cat mai mare cu atat mai usor.


Raportează acest mesaj
Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
 Subiectul mesajului: Re: Tăiere tablă în cerc
Postare numar:#4  MesajScris: Joi Dec 21, 2017 10:04 pm 
Neconectat
junior

Membru din: Dum Feb 01, 2015 11:24 pm
Mesaje: 37
Cu o pânză mai groasă de bomfaier/fierăstrău pendular pt fier cred că e o șansă...adică mă gândeam odată trasat conturul cercului să dau 2-3 găuri cu un burghiu subțire, cât să intre pânza de tăiat și apoi să mă mișc până fac tot cercul exact ca la deschiderea unei cutii de conservă... cred că celelalte metode duc la eșec:
1. Sudura găurește la propriu și o să iasă nasol;
2. Flexul patinează și are tendința să taie în hexagon nu în cerc;
3. De daltă nici nu se pune problema la 3.5 mm;

Judecând, deci și cântărind toate opțiunile ajungem la varianta de bază a pânzei pt tăiat fier...
Orice alte opțiuni sunt binevenite... :thumbup:


Raportează acest mesaj
Sus
 Profil  
Răspuns cu citat  
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 4 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Mergi la:  




IGSU