Salut. Refacand total instalatia centralei, cred ca am facut o greseala fara sa imi dau seama, mai mult de dimensiuni si debite, as avea nevoie de un sfat in acest sens, de o parere.
Traseul pe tur de la cazan pana la ramificatia de bypass este de 1 tol si un sfert, teul care ramifica plecarile pe tur si in jos la bypass este de 1 tol, de unde merge in continuare pe 1 tol spre calorifere si redus cu la 3/4 pana la pompa de bypass.
Cotul de pe retur unde are loc jonctiunea bypass + intrarea retur calorifere este de un tol si un sfert, intrarea de pe retur in el este ca si pe tur, de 1 tol, si pleaca pana la cazan cu 1 tol si un sfert, la fel ca pe tur.
Deci singura mare diferenta este ca teul de pe tur de unde pleaca turul calorifere si spre bompa bypass este de 1 tol, iar teul de jonctiune de pe retur este de 1 tol si un sfert.
Ma gandesc ca daca este loc unde sa intre pe retur, 1 tol si un sfert, la fel ar trebui sa fie diametrul plecarii si de pe tur, nu 1 tol cum e acum.
Sa schimb T-ul de pe tur de 1 cu unul de un tol si un sfert, sau e ok asa cum e acum?
P.S – traseul de plecare de pe tur spre bypass din teul de 1 tol este redus la ¾ pana la pompa bypass de unde dupa ea merge cu un tol pana la teul de amestec de pe retur de 1 tol si un sfert.
Ca sa fie mai precis, am atasat in mesaj schita.
Mersi mult.
Problema debite centrala
-
- junior
- Posts: 121
- Joined: Mon Mar 05, 2018 10:59 pm
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 2 times
Problema debite centrala
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- SUPORT
- Posts: 2581
- Joined: Wed Jul 04, 2012 12:04 pm
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 31 times
Re: Problema debite centrala
Debitele se calculeaza (si implicit diametrul) in functie de puterea centralei.